top of page

Ofte stilte spørsmål

NB: EFW Charge

​Appen EFW Charge:

Hva gjør appen for meg?

  • Appen gir deg mulighet for

  • Raskere tilgang til support på flere måter

  • Å styre bruken av din lader på flere måter

  • Oversikt over de siste ladeøktene i detalj 

Videoer

Hardware support direkte fra Schneider Electric:

​Hvilke telefoner virker appen på?

Android og IOS

Må jeg bruke en mobiltelefon?

Nei, du kan gjøre mye av det samme via PC/Nettbrett: https://ops.electricfreeway.no/driver-portal. Bare vær klar over at betalingsløsningen ikke er oppdatert som på appene ennå (juli 2023).

Må jeg legge inn et betalingskort?

Hvis vi skal samle inn penger på eier av anlegget sin vegne må det være en gyldig betalingsløsning i appen/profilen.

Blir man trukket for hver ladeøkt?

Normalt i et boligsameie eller borettslag vil det være trekk en gang i måneden på den første.

Hvilke betalingsalternativ har dere i appen?

Du kan bruke både kreditt og debetkort i appen. I tillegg kan du velge å bruke Apple Pay eller Google Pay ved start av hver ladeøkt.

Kan man bestille ladebrikker/RFID brikker fra dere?

Det kan du. Da sender du en epost til support@electricfreeway.no med din bestilling.  De sendes i oppkrav og koster 200,- pr stykk.

Jeg ser ikke laderen min i appen

Hvis anlegget deres ikke har gått i drift ennå, vil du ikke se din lader. Om anlegget er skjult, eller om din lader ikke skal være synlig vil dette også forekomme.

Appen EFW Charge:

Hva gjør appen for meg?

Appen gir deg mulighet for

  • Raskere tilgang til support på flere måter

  • Å styre bruken av din lader på flere måter

  • Oversikt over de siste ladeøktene i detalj 

Videoer:

Bruk av appen EFW Charge: Demo av appen EFW Charge - YouTube

Administrasjon av portalen:

Prissetting i EV Advisor: Prissetting i EV Advisor / EFW Charge - YouTube

Bruk av QR koder i EV Advisor: Demo av QR koder i EV Advisor og EFW Charge - YouTube

Hvordan fakturere selv i EV Advisor: Hvordan fakturere selv i EV Advisor - YouTube

 

Brukerhåndbøker:

EVlink Elbilladere - løsninger | Schneider Electric Norge (se.com)

 

 

Hardware support direkte fra Schneider Electric: no-kundesenter@schneider-electric.com

Hvilke telefoner virker appen på?

Android og IOS

 

Må jeg bruke en mobiltelefon?

Nei, du kan gjøre mye av det samme via PC/Nettbrett: Drivers Portal

Bare vær klar over at betalingsløsningen ikke er oppdatert som på appene ennå (juli 2023)

 

Må jeg legge inn et betalingskort?

Hvis vi skal samle inn penger på eier av anlegget sin vegne må det være en gyldig betalingsløsning i appen/profilen

 

Hvilke betalingsalternativ har dere i appen?

Du kan bruke både kreditt og debetkort i appen. I tillegg kan du velge å bruke Apple Pay eller Google Pay ved start av hver ladeøkt

 

Blir man trukket for hver ladeøkt?

Normalt i et boligsameie eller borettslag vil det være trekk en gang i måneden på den første.

Kan man bestille ladebrikker/RFID brikker fra dere?

Det kan du.

Da sender du en epost til support@electricfreeway.no med din bestilling. 
De sendes i oppkrav og koster 200,- pr stykk.

bottom of page